tisdag 19 januari 2010

Utlottning hos Vindsromantik




tom 29 januari

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för besöket hos mig. Kul att nån mer är "förstående" jägarhustru hi,hi. Nej ,vi har ingen jakthund än. Men har bokat oss på en kommande kull i sommar. Nilla

    SvaraRadera
  2. Hejsan där!
    Vad kul med ett nytt "ansikte" här i bloggvärlden!
    Tack för kommentaren inne hos mig.
    Fina bilder du visar i bloggen! Gillar dina kaffekoppar.
    Åh sån lyckost du är som får ha fina linneskåp i din hall! Det skulle jag också vilja ha. Men min kära make vill ha garderober efter en hel vägg, för bästa förvaringen, säger han.
    Så jag kommer att få just sådana garderober som du skrev om, från golv till tak.
    Ja..jag får väl låta han få dessa garderober.
    (jag får i alla fall en ny hall)
    Sedan får jag sakta men säkert övertala honom om något annat i framtiden, hihi.

    Önskar dig en fin kväll!
    Kram / Åsa.

    SvaraRadera