onsdag 9 juni 2010

I all hast...

Vägg- och takpanelen på övre våningen är 30 år gammal.

Så mörk och tråkig att jag knappt vill fotografera. Det får bli några före- och efterbilder ändå. Förebilder? Nehej, inte i den bemärkelsen.

Ett färgprov av ett hörn. Urk! Gissa hur hur hög trivselfaktorn har varit här uppe på en skala!Jamen... (lyfter händerna i luften), får jag bara säga till mitt försvar att vi inte har bott så länge i huset och vi har gjort en jätterenovering.

Jag fyller lungorna med blomdoft och nu börjar jag måla.

Klopp klopp upp för trappan...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att trärent kan vara fint, men som sagt, det kan ju bli för mycket av det goda.. håll ut, det kommer att totalt vara värt allt slit när det målats!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilket vackert stilleben du har gjort. Jag tycker du har en otroligt vacker header. Ha en fin helg.
    Kram/Helen

    SvaraRadera